onlinepay-logo

 

Általános tudnivalók

Az OnlinePay Webáruházát (továbbiakban Webáruház) a CRISCOMP INFORMATIKA Kft. (elérhetőség és cégadatok az Impresszum oldalon ) üzemelteti (továbbiakban Üzemeltető) jelen dokumentumban szabályozott módon. A Webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton az interneten keresztül a www.onlinepay.hu webcímen lehetséges. A fenti címen keresztül történő megrendelés leadással a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető és a rendelést leadó (Megrendelő  vagy Felhasználó) között. A Webáruházban bárki vásárolhat, amennyiben az "Elektronikus szerződéskötés lépései"-nek megfelelően jár el és elfogadja a jelen dokumentumban leírt szerződési feltételeket.

Elektronikus szerződéskötés lépései

  1. A Webáruházban a kiválasztott termékeket a bevásárló kosárba kell helyezni.
  2. A bevásárlókosárban összegyűjtött termékek megvásárlásának szándékát a Pénztár gombra kattintva kell elkezdeni.
  3. Minden megrendelés véglegesítése esetén kötelezően kitöltendő a képernyőn megjelenő beviteli mezők, amely adatok a számlázásra és elektronikus elérhetőségre vonatkoznak és minimálisan szükségesek a megrendelés teljesítéséhez. A Felhasználó köteles ezeket a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
  4. A Felhasználó választhat a Webáruház fizetési lehetőségei közül amelyek a képernyőn megjelennek.
  5. A Webáruház ismét megjeleníti a megrendelt termékeket ahol a Felhasználó áttekintheti mely tételek kerülnek megrendelésre azokat módosíthatja.
    • Amennyiben elnavigál a fizetési oldalról (mert pl. új termékeket tesz a kosárba) a rendszer a webböngésző bezárásáig megőrzi a megadott adatokat így nem kell ismét megadni a 3. pontban megadott adatokat. Ha a Felhasználó a webböngésző alkalmazását bezárja úgy a bevásárló kosár tartalma kiürül és a Webáruház újbóli meglátogatásakor új kosár kerül felhasználásra.
  6. Ha nem kíván módosítani akkor a termékere vonatkozó megrendelést véglegesíteni kell a felhasználási feltételek ismételt elfogadásával és a "Rendelés jóváhagyása" gombra kattintással. A megjegyzés rovatba minden esetben bele kell írni azt a domain nevet amelyen a terméket futtatja. Ennek módosítására kizárólag a kiszállításig van lehetőség.
  7. A véglegesített megrendelésről a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk (Kérjük ellenőrizze SPAM vagy azzal megegyező funkcionalitású mappáját a levelező programjában).
    Amennyiben 24 órán belül nem érkezik meg a visszaigazolás kérjük az Impresszum oldalon található elérhetőségek egyikén feltétlenül jelezze.
  8. A fizetési lehetőségeknek megfeleően kell a megrendelt termékek árát megfizetni.
  9. Bankkártyás fizetés esetén annak menete és technikai megvalósításának leírása - attól függően, hogy melyik Bank fizetési felületét használja - az alábbi menüpontokon található:
    - CIB Bank felülete : Bankkártyás fizetés CIB

     
    • Díjbekérős előreutalás esetén a megadott e-mail címre elküldjük a díjbekérőt mely alapján kell a díjat kiegyenlíteni.
  10. A Megrendelő által kifizetett összegről számlát állítunk ki amely a termékkel együtt kerül kiszállításra. A számla részletesen tartalmazza szoftver esetén a szoftvernevét és azt a domain nevet amelyre licencengedély (licencfájl) szól.
  11. A webáruházban történő vásárlás helyszínének minden esetben az eladó székhelyét kell tekinteni, amely az Impresszum oldalon feltüntetésre került.

 

A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Megrendelőt terheli. A Webáruház a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, illetve kétség esetén a Megrendelő valódiságát jogosult ellenőrizni. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik.

Adatbiztonság: A Webáruház garanciát vállal, hogy a Megrendelők személyes adatait elkülönítve, és titkosítva tárolja, azokat senkinek sem szolgáltatja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, cégünk alvállalkozójaként működik együtt (Pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Rendelés nyomon követése

A megrendelésének állapotáról az Impresszum oldalon található elérhetőségeinken érdeklődhet.

 A megrendelés-szállítás folyamata áruházunkban a következőképpen zajlik:

A megrendelés leadását követően automatikus visszaigazoló e-mailt kap a megrendelt termékek értékéről és adatairól. ("Függőben" vagy „Pending” státusz)
A termék díjának megérkezése után azt a szállítási címre küldjük.
Webáruházunk saját szoftvereket értékesít és ahhoz a licenc fájlokat értékesít on-line így azokat elektronikus úton kézbesítjük a megadott e-mail címre. Amennyiben a termék nem érkezik meg 3 munkanapon belül Megrendelőnek kötelessége az Impresszum oldalon megadott elérhetőségeken jeleznie annak tényét.



Elektronikus visszaigazolás

A Webáruház minden érvényes rendelésről visszaigazoló e-mailt küld 48 órán belül. Csak a visszaigazolt megrendelés érvényes.

Szerződéskötés nyelve

A felek között létrejött szerződés nyelve magyar.

Szerződések iktatása

A létrejött szerződéseket a Webáruház nem iktatja, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A vásárlások tényét számlával kell igazolni vitás esetekben.

Az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségei:

1. A "Kosár" tartalma bármikor változtatható, vagy akár törölhető.
2. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna és erre utólag rájön, egyszerűen semmissé teheti a rendelést azzal, hogy bármely elérhetőségünkön jelzi még termék(ek) kiszállítása előtt vagy nem fizeti ki a termék árát.
3. Amennyiben tévedését a termék kifizetése előtt veszi észre úgy az 1. pontnak megfeleően kell eljárni.
4. Ezek után még mindig rendelkezésre áll a lentebb részletezett "vásárlástól való elállás joga".

5. Ár: A vételár a termék mellett megadott ár, amely tartalmazza az Áfa-t is! A webáruházunkban minden termék mellett a bruttó alapár látszik.

Szállítási határidő

A termék árának megérkezését (bankszámlaszámunkon történő tényleges jóváírás) követő 3 munkanapon belül elektronikus / előre egyeztetett úton.

Szállítási feltételek

A szállítás alapvetően elektronikus - e-mail - formájában valósul meg. Egyedi esetben ettől egyeztetett módon lehet csak eltérni. A kiszállítás elektronikus mivoltából adódóan a Megrendelőnek kell biztosítani a fogadáshoz szükséges technikai hátteret. Az általunk küldött elektronikus dokumentumokat minden esetben ki kell nyomtatni.

Fizetési módok

A számla a termékkel együtt kerül kiszállításra. Fizetési lehetőség:

  • Előre történő átutalás (díjbekérőben meghatározott rend és feltétel szerint)
  • Bankkártyás On-line fizetés 

Szállítási díj

Az elektronius ( e-mail ) kiszállítás díja ingyenes, egyéb szállítási módok díjairól az impresszum oldalon található elérhetőségeinken érdeklődjön esetleg vállaszon alternatív (DVD, CD adathordozót).

Jótállás

Garanciát adunk minden termékre az átadástól számított 12 hónapig (egyes termékeknél ez több is lehet). Ezért kérjük, hogy a számlát, illetve a jótállási jegyet őrizze meg, a garancia csak valamelyik megléte esetén érvényesíthető. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

 

Részrendelés és részszállítás

Amennyiben a webáruházban található termékek nem állnak rendelkezésre úgy azt több részletben szállítjuk ki. Ebben az esetben a szállítási költséget csak egyszer számítjuk fel. Az ilyen esetekben a részszállításról a megrenelő által megadott elérhetőségeken preferáltan e-mail, telefon értesítjük. A megrendelő a megjegyzésben tüntetheti fel amennyiben a megrendelt termékeket más-más időpontban kéri kiszállítani, de ebben az esetben a kiszállítás díja kiszállításonként értendő.

 

Elállás joga

Megrendelése során az elállás jogával élhet a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Ez az elállási jog azonban nem érvényes szoftver licenc vásárlásárlása  esetén mivel kielégíti az említett rendelet 5. § c) illetve d) pontját. A Webáruházban a termék leírásánál szerepel az erre irányuló megnevezés.

Elállásra vonatkozó igényt email-en, telefonon vagy faxon kell bejelenteni.

A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.


Reklamációk kezelése

Felvilágosítás, valamint további speciális kérés, kérdés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse vevőszolgálatunkat az Impresszum oldalon található elérhetőségeinken. A megadott elérhetőségeken tett panaszt/reklamációt a lehető leghamarabb kivizsgáljuk és legkésőbb a bejelentést követő első munkanapon megválaszoljuk. Az e-mailben tett bejelentések esetében az esetlegesen a levelezőkiszolgáló által SPAM/LEVÉLSZEMÉT-nek minősített levelek esetén előfordulhat hosszabb válaszadás. Amennyiben nem kap választ az e-mail elküldését követő első munkanap 24. órájáig mielőbb jelezze ezt telefonon.